Bendrosios pirkimo–pardavimo taisyklės ir sąlygos – Manorobotas LT, UAB

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios taisyklės reglamentuoja internetinės parduotuvės www.manorobotas.lt (toliau – Parduotuvė) naudojimąsi, Pirkėjo ir Pardavėjo – UAB „Manorobotas LT“ (Įmonės kodas: 235028050, adresas: Veiverių g. 63, LT-46359 Kaunas, el. paštas: info@manorobotas.lt, tel. +370 634 76303, +370 698 54384) – tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę.
1.2. Šios taisyklės yra privalomos visiems Pirkėjams, kurie naudojasi Parduotuve ir joje įsigyja prekes.
1.3. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, patvirtina, kad susipažino su šiomis taisyklėmis ir joms pritaria.

2. Pirkėjo teisės

2.1. Įsigyti Parduotuvėje siūlomas prekes pagal šių taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytą tvarką.
2.2. Gauti užsakytas prekes nustatytu terminu ir tinkamos kokybės.
2.3. Atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo, kaip numato LR Civilinis kodeksas ir Vartotojų teisių apsaugos įstatymas.
2.4. Reikalauti pakeisti nekokybišką prekę į kokybišką, sumažinti kainą arba grąžinti sumokėtus pinigus.
2.5. Pasinaudoti kitomis teisėmis, numatytomis LR Civiliniame kodekse ir Vartotojų teisių apsaugos įstatyme.

3. Pirkėjo pareigos

3.1. Pateikti teisingus asmens ir pristatymo duomenis užsakymo metu.
3.2. Laiku apmokėti už prekes ir jų pristatymą.
3.3. Priimti užsakytas prekes nurodytu adresu ir nustatytu laiku.
3.4. Patikrinti prekių siuntos būklę pristatymo metu ir informuoti Pardavėją apie pažeidimus.
3.5. Neperleisti trečiosioms šalims savo prisijungimo prie Parduotuvės duomenų.
3.6. Atsakyti už veiksmus, atliktus naudojantis Parduotuve.

4. Pardavėjo teisės

4.1. Taisyti, papildyti ar keisti Parduotuvės taisykles, produktų kainas ir pasiūlymus, laikantis teisės aktų.
4.2. Laikinai ar visam laikui sustabdyti Parduotuvės veiklą dėl svarbių priežasčių (pvz., techninių atnaujinimų).
4.3. Atsisakyti vykdyti užsakymą, jeigu Pirkėjas nesilaiko taisyklių arba pateikia netikslius duomenis.
4.4. Gauti visą priklausančią apmokėjimo sumą už parduotas prekes ir suteiktas paslaugas.
4.5. Laikinai apriboti Pirkėjo galimybes naudotis Parduotuve, jei nustatoma piktnaudžiavimo ar sukčiavimo požymių.

5. Pardavėjo pareigos

5.1. Užtikrinti, kad Parduotuvėje pateikta informacija apie prekes būtų aiški, tiksli ir atitiktų teisės aktus.
5.2. Laiku pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes.
5.3. Priimti ir nagrinėti Pirkėjų skundus, pretenzijas bei taikyti teisės aktuose numatytas garantijas.
5.4. Grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus tais atvejais, kai sutartis nutraukiama teisės aktų ar šių taisyklių nustatyta tvarka.
5.5. Tvarkyti Pirkėjo asmens duomenis tik teisėtais tikslais, laikantis GDPR reikalavimų.
5.6. Užtikrinti Pirkėjo teises, numatytas LR Civiliniame kodekse ir Vartotojų teisių apsaugos įstatyme.

6. Atsakomybė

6.1. Pirkėjas atsako už teisingai pateiktus asmens ir pristatymo duomenis. Jei Pirkėjas pateikia netikslius duomenis, Pardavėjas neatsako už pristatymo klaidas ar vėlavimus.
6.2. Pardavėjas neatsako už prekių vėlavimą, jei tai įvyko dėl trečiųjų šalių (kurjerių, pašto tarnybų) kaltės arba dėl aplinkybių, kurių nebuvo galima numatyti (force majeure).
6.3. Pirkėjas privalo saugoti savo prisijungimo duomenis, o už bet kokius trečiųjų asmenų veiksmus, atliktus naudojantis jo paskyra, atsako pats.
6.4. Pardavėjas atsako už parduotų prekių kokybę ir garantinių įsipareigojimų vykdymą LR įstatymų nustatyta tvarka.
6.5. Ginčai dėl nekokybiškų prekių sprendžiami pirmiausia derybomis, o nepavykus – pagal LR įstatymus.

7. Baigiamosios nuostatos

7.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.
7.2. Visi iš šių taisyklių kylantys ginčai sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami teisme pagal Pardavėjo buveinės vietą.
7.3. Pardavėjas turi teisę bet kada iš dalies ar visiškai pakeisti šias taisykles, apie tai paskelbdamas Parduotuvėje.
7.4. Jei kuri nors taisyklių nuostata pripažįstama negaliojančia, tai neturi įtakos likusių taisyklių galiojimui.

Updating
  • Krepšelyje nėra produktų.